Browsing by Author Шталь Т. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 74 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделіШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2019Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделіШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2012Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарстваШталь Т. В.
2019Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2025Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Міжнародний менеджмент" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Чернуха Т. С.
2019Міжнародний маркетингШталь Т. В.; Астахова І. Е.; Козуб В. О.
2017Міжнародний маркетинг : практикум для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Гуржій Н. Г.
2017Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Гуржій Н. Г.
2024Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Чернуха Т. С.
2020Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Плєханова Т. Є.; Зубко Д. О.
2016Міжнародний ринок похідних фінансових інструментів, його проблеми та перспективи розвиткуШталь Т. В.; Тищенко О. О.
2016Міжнародний ринок похідних фінансових інструментів, його проблеми і перспективи розвиткуШталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.; Тищенко О. О.
2023Міжнародні бізнес-стратегії підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівняШталь Т. В.; Чернуха Т. С.
2019Напрями модернізації експортного маркетингу національних компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2019Напрями модернізації експортного маркетингу національних компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний ІТ-менеджмент» другого (магістерського) рівняШталь Т. В.; Серпухов М. Ю.
2021Обгрунтування цифрових технологій міжнародного маркетингуШталь Т. В.; Бочков Д. Р.
2017Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Ярковий О. Е.
2016Особливості розвитку міжнародної конкуренції в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.
2017Особливості розвитку туристичної індустрії в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.