Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36088
Назва: Наслідки, що виникають у результаті прийняття рішень про встановлення партнерських відносин
Автори: Андрющенко Т. Ю.
Теми: стейкхолдери
партнерські відносини
конкурентоспроможність
видавничо-поліграфічне підприємство
стратегічні позиції
клієнтська база
взаємовідносини
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Андрющенко Т. Ю. Наслідки, що виникають у результаті прийняття рішень про встановлення партнерських відносин / Т. Ю. Андрющенко // The recommended citation for this publication is: Ivanov I. Analysis of the phaunistic composition of Ukraine // Modern problems of science, education and society : Proceedings of the 7th International scientific and practical conference, 11-13 September 2023. - Kyiv, 2023. - Pp. 136-139.
Короткий огляд (реферат): Розглядається вплив інтенсивності взаємовідносин зі стейкхолдерами на формування клієнтської бази та забезпечення стабільного попиту для видавничо-поліграфічних підприємств. Зазначено, що активізація співпраці, зокрема з постачальниками, сприяє підвищенню конкурентоспроможності та лояльності стейкхолдерів. Метою дослідження є визначення позитивних і негативних наслідків партнерських відносин між видавничо-поліграфічними підприємствами та їхніми стейкхолдерами для розробки ефективних стратегій і відповідних управлінських заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36088
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MODERN-PROBLEMS-OF-SCIENCE-EDUCATION-AND-SOCIETY-11-13.09_НАСЛІДКИ.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.