Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36218
Назва: Концептуальні положення організації сервісного забезпечення продукції підприємства
Автори: Таньков К. М.
Теми: інтенсивне розширення сфери обслуговування
види сервісу
сукупна виробничо-сервісна пропозиція
роль маркетингу
Дата публікації: 2007
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Таньков К. М. Концептуальні положення організації сервісного забезпечення продукції підприємства / К. М. Таньков // Економіка розвитку. – 2007. – № 1 (41). – С. 97-102.
Короткий огляд (реферат): In this article methodic approaches to the organization of serviceable provision of an enterprise are considered. These approaches are based on the total conception. There is a useful supply, consumer’s perception and competitor ability of serviceable product "commodity and service" in this conception.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36218
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
таньков.pdf470,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.