Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 931-940 зі 1067 (час пошуку: 0.012 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Концептуальні основи управління економікою воєнного стануСоколи І. І.; Близнюк О. В.; Гребенникова Н. А.; Хачатурянц Я. В.; Краснюк А. В.
2025Репутаційний менеджмент підприємства: важливість та методи застосуванняЯстремська О. О.
2025Методичні рекомендації до комплексного тренінгу для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівняБлизнюк Т. П.; Кузь О. М.; Майстренко О. В.
2024Management: program of the course for students specialty 073 «Marketing» study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelMyronova O.; Barkova K.
2025Analysis of startup project ecosystem factors in the modern economy (the case of China)Lohinova K.; Myronova O.; Yazlyuk B.
2024Pedagogical internship: program of the course for students specialty 073 “Management”, study programme “Management” of the third (educational and scientific) levelLepeyko T.; Gruzina I.
2025Теоретичні засади організації форсайту в економічних дослідженнях формування стратегій розвиткуПономаренко В. С.; Ястремська О. О.
2025Теоретичні засади організаціı̈ форсайту в економічних дослідженнях формування стратегій розвиткуПономаренко В. С.; Ястремська О. О.
2024Види вражень та їх вимірювання як результата діяльності підприємстваЯстремська О. О.
2024Substantiation of the conceptual and categorical apparatus of the symbiosis of the experience economy and strategizingIastremska O.