Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоюда В. О.-
dc.contributor.authorМазко Т. І.-
dc.contributor.authorКоюда В. А.-
dc.contributor.authorМазко Т. И.-
dc.contributor.authorKoiuda V. O.-
dc.contributor.authorMazko T. I.-
dc.date.accessioned2016-02-25T09:22:53Z-
dc.date.available2016-02-25T09:22:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКоюда В. О. Методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства / В.О. Коюда, Т.І. Мазко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2012. – Вип. 2, Т. 1. – С. 134-138en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10706-
dc.description.abstractЗапропоновано методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства методом побудови інтегрального показника, який полягає у тому, що часткові показники оцінки СМП зводяться до таксономічного, а потім до єдиного узагальненого, який пропонується коригувати на коефіцієнт інформованості та враховувати вплив факторів макро- та мікросередовища маркетингу конкретного підприємства.en_US
dc.description.abstractПредложен методический подход к интегральной оценке СМП методом построения интегрального показателя, который состоит в том, что частные показатели оценки СМП сводятся к таксономическому, а потом к единому обобщенному, который предлагается корректировать на коэффициент информированности и учитывать влияние факторов макро- та микросреды маркетинга конкретного предприятияen_US
dc.description.abstractThe methodical approach to the integrated assessment of SMP by construing an integral index, which consists in the fact that the private rates of SMP assessment reduced to taxonomic, and then to a single generalization, which is proposed to adjust the rate of awareness and consider the impact factors of the macro-micro-marketing is the particular companyen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectсистема маркетингу підприємства (СМП)en_US
dc.subjectмакро- та мікросередовище маркетингуen_US
dc.subjectметод оцінки СМПen_US
dc.subjectінтегральна оцінкаen_US
dc.subjectрейтингen_US
dc.subjectсистема маркетинга предприятия (СМП)en_US
dc.subjectмакро- и микросреда маркетингаen_US
dc.subjectметод оценки СМПen_US
dc.subjectинтегральная оценкаen_US
dc.subjectрейтингen_US
dc.subjectmarketing system of the enterpriseen_US
dc.subjecta marketing macro- and microhabitaten_US
dc.subjecta assessment method marketing system of the enterpriseen_US
dc.subjectan integrated assessmenten_US
dc.subjecta ratingen_US
dc.titleМетодичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємстваen_US
dc.title.alternativeМетодический поход к интегральной оценке системы маркетинга предприятияen_US
dc.title.alternativeMethodical approach to the integrated assessment of the company’s marketingen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.