Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезгін К. С.-
dc.date.accessioned2012-11-28T08:51:44Z-
dc.date.available2012-11-28T08:51:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБезгін К. С. Процесно-субєктний підхід до управління процесом створення цінності на підприємстві / К. С. Безгін // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 128 - 129en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1177-
dc.description.abstractПроаналізовано процесний та суб’єктний підходи до управління процесом створення цінності та обґрунтована необхідність синергетичного поєднання їх основних положень для змістовної та функціональної адаптації запропонованого підходу до потреб науково-практичної діяльностіen_US
dc.description.abstractA process and subjective approaches to managing the process of value creation, as well as the necessity of merging the synergy of the main provisions for meaningful and functional adaptation of the proposed approach to the needs of the scientific and practical activities have been analyzeden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.titleПроцесно-субєктний підхід до управління процесом створення цінності на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc656.7.072en_US
Розташовується у зібраннях:№ 8



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.