Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбуховська К. І.-
dc.date.accessioned2012-11-28T14:09:04Z-
dc.date.available2012-11-28T14:09:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОбуховська К. І. Сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом / К. І. Обуховська // Управління розвитком. 2012. № 1.- С.161-164en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1208-
dc.description.abstractРозглянуто сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом, взаємозв’язок маркетингу персоналу та конкурентоспроможності персоналу. Визначено фактори маркетингу персоналуen_US
dc.description.abstractThe article examines the essence of marketing personnel in system management, relationship marketing staff and competitive staff. Personnel marketing factors are defined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетинг персоналуen_US
dc.subjectлояльність персоналуen_US
dc.subjectсистема управління персоналомen_US
dc.subjectфактори маркетингу персоналуen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.titleСУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.952.2en_US
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.