Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОтенко І. П.-
dc.contributor.authorЧепелюк М. І.-
dc.date.accessioned2016-06-01T11:19:50Z-
dc.date.available2016-06-01T11:19:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОтенко І. П. Методичний підхід до формування корпоративної культури машинобудівних підприємств в процесі організаційних змін / І. П. Отенко, М. І. Чепелюк // Моделювання регіональної економіки. – 2015. – № 2 (26). – С. 144–156.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12094-
dc.description.abstractВ статті визначено індикатори відносно бажаних цілей та рівня достатності кожного структурного елемента корпоративної культури підприємства процесу реалізації організаційних змін: управління, виробництва та збуту продукції, кадрової політики та розвитку персоналу, інформаційного поля. Специфіка поставлених завдань, що стоять у методичному підході направлена на комплексне освітлення корпоративної культури як процесу, що безпосередньо впливає на всі процеси, що відбуваються на підприємстві, зокрема проведення змін та підготовку підприємства до них. Розглянуто процедуру-комплаєнс аналізу як інноваційний та перспективний напрямок в побудові корпоративної культури та мінімізувати правові і репутаційні ризики.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectорганізаційні зміниen_US
dc.subjectкомплаєнсen_US
dc.subjectкомплаєнс-практикаen_US
dc.subjectстандартиen_US
dc.titleМетодичний підхід до формування корпоративної культури машинобудівних підприємств в процесі організаційних змінen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.73:658:621en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.