Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалева Е. А.-
dc.contributor.authorКовальова К. О.-
dc.contributor.authorKovaleva K. O.-
dc.date.accessioned2016-06-02T10:31:23Z-
dc.date.available2016-06-02T10:31:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКовалева Е. А. Регрессионная модель себестоимости электронных мультимедийных изданий / Е. А. Ковалева // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". – 2015. – № 52(1161). – С. 55–60.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12148-
dc.description.abstractДанная статья посвящена построению эконометрических моделей себестоимости электронных мультимедийных изданий на основании статистических данных издательского центра "Академия". В статье автор рассмативает эконометрические модели двух типов – аддитивную и мультипликативную. Каждая из моделей построена прямым пошаговым методом, на каждой итерации которого методом наименьших квадратов оценивались значения параметров модели, анализировались статистическая значимость коэффициента при переменной, введенной на текущей итерации, и значение скорректированного коэффициента множественной детерминации. Полученные модели подвергаются строгому эконометрическому анализу, на основании которого выявляется лучшая модель – аддитивная.en_US
dc.description.abstractДана стаття присвячена побудові регресійних моделей собівартості електронних мультимедійних видань на підставі статистичних даних видавничого центру "Академія". У статті автор розглядає економетричні моделі двох типів - адитивну і мультиплікативну. Кожна з моделей побудована прямим покроковим методом, на кожній ітерації якого методом найменших квадратів оцінювалися значення параметрів моделі, аналізувалися статистична значимість коефіцієнта при змінної, введеної на поточній ітерації, і значення скоригованого коефіцієнта множинної детермінації. Отримані моделі піддаються строгому економетричного аналізу, на підставі якого виявляється краща модель - адитивна.en_US
dc.description.abstractThis article is devoted to the construction of regression models the cost of electronic multimedia publications on the basis of statistical data publishing center "Academy". The author considers two types of econometric models - additive and multiplicative. Each model is built step by step direct method, at each iteration by the method of least squares estimated model parameters, analyzed the statistical significance of the coefficient of the variable entered in the current iteration, and the value of the adjusted coefficient of multiple determination. These models are subjected to a rigorous econometric analysis, based on which model is best revealed - the additive. In conclusion the authors tested the additive model on real data S. Kuznets KhNUE, which showed quite good results. This model is recommended for calculating the cost of electronic multimedia publications with some of the recommendations outlined in the article.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.subjectэконометрическая модельen_US
dc.subjectсебестоимостьen_US
dc.subjectэлектронные мультимедийные изданияen_US
dc.subjectеконометрична модельen_US
dc.subjectсобівартістьen_US
dc.subjectелектронні мультимедійні виданняen_US
dc.subjecteconometric modelen_US
dc.subjectthe cost priceen_US
dc.subjectelectronic multimedia publicationsen_US
dc.titleРегрессионная модель себестоимости электронных мультимедийных изданийen_US
dc.title.alternativeРегресійна модель собівартості електронних мультимедійних виданьen_US
dc.title.alternativeRegression model cost of electronic multimedia editionen_US
dc.subject.udc338.24.01en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕММ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60003-122567-1-PB.pdf515,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.