Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛепетюха Н. В.-
dc.date.accessioned2016-06-15T07:01:39Z-
dc.date.available2016-06-15T07:01:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛепетюха Н. В. Нестандартный подход к определению рыночной позиции туристических предприятий / Н. В. Лепетюха // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів (22 квітня, 2016 р.). – Х. : Видавництво «НТМТ». – С. 641 – 646.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12639-
dc.description.abstractВ работе приводится перечень показателей, на основе которых оценивается рыночная позиция туристических предприятий. Рассматривается методика оценивания рыночной позиции. Получены таксоны туристических предприятий в зависимости от количества реальных конкурентов.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.subjectтуристическое предприятиеen_US
dc.subjectрыночная позицияen_US
dc.subjectтеория нечетких множествen_US
dc.subjectкластерный анализen_US
dc.titleНестандартный подход к определению рыночной позиции туристических предприятийen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лепетюха_ТЕЗИСЫ.pdf102,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.