Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорокіна Г. В.-
dc.date.accessioned2016-06-15T07:10:13Z-
dc.date.available2016-06-15T07:10:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСорокіна Г. В. Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу / Г. В. Сорокіна // Молодий вчений. — 2016. — № 3. — С. 479-482.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12642-
dc.description.abstractДосліджено особливості споживання та споживацької поведінки з позиції комунікативного підходу. Споживання розглядається як одна з форм соціальної комунікації, що має свій особливій комунікативний простір. Виявлені та проаналізовані стратегії споживацької поведінки як комунікативної дії. Доведено, що споживання має символічну, знакову природу. Споживацька поведінка відображає соціальні відносини між споживачами і суспільством в цілому.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectспоживанняen_US
dc.subjectспоживацька поведінкаen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectсоціальна комунікаціяen_US
dc.subjectспоживацька комунікаціяen_US
dc.titleОсобливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 316.77:366.12en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорокіна_спожив. поведінка.pdf210,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.