Статті студентів (ЕПОБ) : [166] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 166
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Дослідження джерел формування конкурентних переваг підприємстваВаніна О. А.; Ванина О. А.; Vanina O. A.
2016Реінжиніринг бізнес-процесів на підприємствіВасильєва Т. Ф.; Васильева Т. Ф.; Vasyleva T. F.
2016Проектування техніко-технологічної бази підприємств УкраїниВойченко Р. А.; Voichenko R. A.
2016Проблеми підвищення рівня виробничого потенціалу на вітчизняних підприємствахВолощенко К. О.; Волощенко Е. О.; Voloshchenko K. O.
2016Визначення основних етапів формування ефективної стратегії підприємстваГудзенко В. В.; Gudzenko V. V.
2016Оптимізація виробничих витрат, як фактор формування конкурентоспроможності продукції сільськогосподарського підприємстваДудніков М. М.; Дудников Н. Н.; Dudnikov M. M.
2016Напрямки підвищення ефективності виробничої діяльності підприємств у сучасних умовахДухняк Т. О.; Духняк Т. А.; Duhnyak T. A.
2016Проблеми сучасного розвитку машинобудування в УкраїніЄременко В. В.; Еременко В. В.; Eremenko V. V.
2016Оцінка фінансової стійкості підприємства як умова його інноваційного розвиткуЗарицька О. І.; Зарицкая О. И.; Zaritska O. I.
2016Конкурентоспроможність продукції рослинництва та її еколого-економічне забезпеченняІноземцев М. М.; Иноземцев М. М.; Inozemtsev M. M.
2016Розробка заходів щодо підвищення ефективності діяльності підприємств харчової галузіКіріченко К. А.; Кириченко К. А.; Kirichenko K. A.
2016Особливості вибору конкурентної стратегії підприємств склотарної галузі УкраїниКовтун В. А.; Kovtun V. A.
2016Стратегічне планування на підприємстві, його основні сильні сторони та недолікиКондрашенко С. В.; Kondrashenko S. V.
2016Варіанти технічного переозброєння виробництва на підприємствах України у сучасних умовахКоник М. М.; Konyk M. M.
2016Застосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в маркетинговій моделі «AIDA»Лазарєв М. В.; Лазарев М. В.; Lazariev M. V.
2016Розробка та обґрунтування заходів щодо підвищення ефективності діяльності торгівельних підприємствМалєєв М. В.; Малеев М. В.; Malieiev M. V.
2016Проведення стратегічного аналізу діяльності підприємства в умовах нестабільного функціонування економікиНовицька Ю. І.; Новицкая Ю. И.; Novytska Iu. І.
2016Загальна стратегія та підходи до її розробки в молочно - перероблюваної промисловостіОвсяник Г. Г.; Ovsyanik G. G.
2016Синергетичний ефект у підвищенні ефективності діяльності сільськогосподарських підприємствПідан І. С.; Пидан И. С.; Pidan I. S.
2016Сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємстваПіляєва О. В.; Пиляева Е. В.; Pilyaeva О. V.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 166