Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко Н. О.-
dc.date.accessioned2016-10-07T06:33:12Z-
dc.date.available2016-10-07T06:33:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРобоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Н.О. Москаленко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (762 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 52 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14130-
dc.description.abstractПодано перелік компетентностей, якими має володіти студент після вивчення навчальної дисципліни, її тематичний план та зміст за модулями й темами, наведено плани практичних занять, контрольні запитання для самодіагностики, список рекомендованої літератури. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectробоча програмаen_US
dc.subjectнавчальна дисциплінаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleРобоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняen_US
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-Москаленко Н. О.pdf661,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.