Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSotnikova Yu. V.-
dc.date.accessioned2016-11-08T11:16:36Z-
dc.date.available2016-11-08T11:16:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationSotnikova Yu. Three “D” of creative management: definition, development and distribution // Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. - Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2016.- 282-286 р.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14278-
dc.description.abstractApproaches to the definition creativity, creative management have been considered. The role and development of creative management in modern economy have been defined. The main features of nowadays creative management have been presented.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectcreative managementen_US
dc.subjectcreative type manageren_US
dc.titleThree “D” of creative management: definition, development and distributionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Сотнікова.pdf165,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.