Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрисяга Т. А.-
dc.date.accessioned2012-12-13T11:46:56Z-
dc.date.available2012-12-13T11:46:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПрисяга Т.А. Визначення напрямків розвитку підприємств на основі аналізу позиції підприємства у матриці фінансових стратегій / Т.А. Присяга // Управління розвитком. - 2012. - №12. - С. 126 - 129en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1438-
dc.description.abstractДосліджено сутність фінансової стратегії та її взаємозв’язок зі стратегією підприємства в цілому. Розглянуто механізм визначення фінансової стратегії підприємств на прикладі ТОВ "Дорожня Карта". Запропоновано шляхи покращення позиції торговельного підприємства у матриці фінансових стратегій.en_US
dc.description.abstractThis article deals with the matter of financial strategy and its relationship with the strategy of the enterprise as a whole. The mechanism determining the financial strategy of enterprises on the example of LLC "Dorozhnya Karta" was reviewed. Ways to improve the position of commercial enterprises were suggested in the matrix of financial strategies.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectфінансова стратегіяen_US
dc.subjectматриця Франшона і Романеen_US
dc.subjectквадрантen_US
dc.subjectрезультат господарської діяльностіen_US
dc.subjectрезультат фінансової діяльностіen_US
dc.subjectрезультату господарсько-фінансової діяльностіen_US
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА У МАТРИЦІ ФІНАНСОВИХ СТРАТЕГІЙen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.15en_US
Розташовується у зібраннях:№ 12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.