Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorПтащенко А. В.-
dc.contributor.authorPtashchenko O. V.-
dc.date.accessioned2017-01-24T11:18:52Z-
dc.date.available2017-01-24T11:18:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання / укл. О. В. Птащенко. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – 36 с.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14829-
dc.description.abstractПодано завдання та методичні рекомендації до їх виконання, що дозволяють студентам розвинути необхідні навички управління процесами маркетингової діяльності підприємства з використанням конкретного маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання.en_US
dc.description.abstractПредставлены задачи и методические рекомендации к их выполнению, которые позволяют студентам развить необходимые навыки управления процессами маркетинговой деятельности предприятия с использованием конкретного маркетингового инструментария. Рекомендовано для студентов специальности 8.03050701 "Маркетинг" всех форм обучения.en_US
dc.description.abstractTasks and guidelines for doing them are presented to help students develop the necessary skills in managing company marketing processes using special marketing tools. Recommended for students of speciality 8.03050701 "Marketing" of all forms of study.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectмаркетингові організаційні структуриen_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectмаркетингова система управлінняen_US
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаen_US
dc.subjectуправление маркетингомen_US
dc.subjectмаркетинговые организационные структурыen_US
dc.subjectмаркетинговый менеджментen_US
dc.subjectмаркетинговая система управленияen_US
dc.subjectмаркетинговая информационная системаen_US
dc.subjectmanaging marketingen_US
dc.subjectmarketing organizational structuresen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing management systemen_US
dc.subjectmarketing information systemen_US
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняen_US
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговый менеджмент" для студентов специальности 8.03050701 "Маркетинг" всех форм обученияen_US
dc.title.alternativeGuidelines to practical tasks on the academic discipline "Marketing Management" for students of speciality 8.03050701 "Marketing" of all forms of studyen_US
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-Птащенко О_В.pdf461,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.