Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 181-190 зі 329 (час пошуку: 0.044 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Стратегічний менеджмент у соціальній сфері. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняГончарова С. Ю.
2023Управління діловою кар’єрою : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняМішина С. В.
2022Управління соціальною сферою. Методичні рекомендації до комплексного тренінгу для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" першого (бакалаврського) рівняСотнікова Ю. В.
2022Демографія. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" першого (бакалаврського) рівняІванісов О. В.; Лебединська О. С.
2022Соціальне підприємництво. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 232 «Соціальне забезпечення» першого (бакалаврського) рівняАчкасова О. В.
2022Психологія управління. Методичні рекомендації до практичних завдань та плани семінарських занять для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМалюкіна А. О.
2023Нормування праці. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Соціоекономіка та управління персоналом" першого (бакалаврського) рівняСеменченко А. В.
2023Управління трудовим потенціалом . Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Соціоекономіка та управління персоналом" першого (бакалаврського) рівняІванісов О. В.
2022Соціальний аудит та інспектування. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" першого (бакалаврського) рівняЛебединська О. С.; Іванісов О. В.
2023Рекрутинг . Методичні рекомендації до практичних завдань та плани семінарських занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.