Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHojaberdiyeva L.-
dc.date.accessioned2012-12-24T07:58:51Z-
dc.date.available2012-12-24T07:58:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationHojaberdiyeva L. THE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGY / L.Hojaberdiyeva // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 73 - 74en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1590-
dc.description.abstractThe mail principles of branding strategy of Apple Corporation was revealed and described.en_US
dc.description.abstractВиявлено і описано основні принципи брендової стратегії корпорації Apple.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectbranding strategyen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectApple Corporationen_US
dc.subjectbrand personalityen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectproducten_US
dc.titleTHE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGYen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcUDC 659.127en_US
Розташовується у зібраннях:№ 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hojaberdiyeva L THE PRINCIPLES OF MARKETING APPLE’S BRANDING STRATEGY.pdf280,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.