Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16002
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маркова Н. С. | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-11T06:55:42Z | - |
dc.date.available | 2017-05-11T06:55:42Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Маркова Н. С. Ланцюг сталого професійного розвитку працівників у вимірі статистичних показників / Н. С. Маркова // Intellectual economics: investment aspect : сollective monograph. – New Zealand : Anchor Press Ltd, Nelson, 2016. – Р. 24–34. | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16002 | - |
dc.description.abstract | Розроблено ланцюг сталого професійного розвитку працівників як сукупність елементів, що формують, визначають та характеризують його сталість й складається з наступних елементів: виховання й соціалізація особистості, отримання повної середньої, професійної, вищої та післядипломної освіти, трансфер знань й умінь новачкам, в чому зацікавлені як працівники, так і роботодавці, використання інструментарію якого дозволяє виявляти та реалізовувати потреби й можливості працівників та підприємства на мікро-, мезо- та макроекономічному рівнях. Потреби підприємства реалізуються через створення його основних конкурентних переваг та формування компетентного, високопрофесійного, адаптивного, стресостійкого ядра колективу, а найманих працівників – через забезпечення фізіологічних потреб та потреб в безпеці, причетності до колективу, можливості самореалізації, що створює єдине підґрунтя для реалізації положень соціальної відповідальності | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.title | Ланцюг сталого професійного розвитку працівників у вимірі статистичних показників | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті (СЕ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маркова_Н.С..pdf | 282,5 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.