Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова З. В.-
dc.date.accessioned2017-06-09T07:17:41Z-
dc.date.available2017-06-09T07:17:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРябова З. В. Маркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологія / З. В. Рябова // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти» (21 березня 2017 р.) : в 2 ч. Ч. 2 / Житомир. держ .ун-т ім. І. Франка. Нац акад. пед. наук України, Полтава держ. Ун-т ім. В. Г. Короленк ; [відп. за вип. : Б. М. Ренькас, Т. Є. Рожнова]. – Житомир : Вид-во ФО-П. Левковець, 2017. – С. 149-154.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16533-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність маркетингового управління навчальним закладом. Наводиться характеристика соціальної системи та визначаються провідні аспекти соціального управління. Розкриваються особливості та визначається місце маркетингового управління. Обґрунтовується той факт, що маркетингове управління навчальним закладом є соціально-педагогічною технологієюen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФО-П. Левковецьen_US
dc.titleМаркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологіяen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_Рябова_1.pdf292,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.