Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAgadzhanova R. M.-
dc.date.accessioned2017-06-09T09:49:59Z-
dc.date.available2017-06-09T09:49:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationAgadzhanova R. M. The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy / R. M. Agadzhanova // Materialy XIII Mezinarodni vedecko-prakticka konf. Efektivni nastroje modernich ved – 2017 (22-30.04.2017).- Praha: Publishing House „Education and Science”, 2017. Pedagogicke vedy. – [Electronic version]. – On line – http://www.rusnauka.com/15_EISN_2017/Pedagogica/5_225648.doc.htmen_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16542-
dc.description.abstractThe article is devoted to the peculiarities and key underlying principles of assessment which are used to encourage students to become better language learners. The advantages of peer assessment and self-assessment are considered. It is emphasized that self-assessment and peer assessment motivate students to become autonomous learnersen_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectpeer assessmenten_US
dc.subjectself-assessmenten_US
dc.subjectlearner autonomyen_US
dc.subjectlearning processen_US
dc.titleThe Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Агаджанова Р.М..pdf95,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.