Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Agadzhanova R. M. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-09T09:49:59Z | - |
dc.date.available | 2017-06-09T09:49:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Agadzhanova R. M. The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy / R. M. Agadzhanova // Materialy XIII Mezinarodni vedecko-prakticka konf. Efektivni nastroje modernich ved – 2017 (22-30.04.2017).- Praha: Publishing House „Education and Science”, 2017. Pedagogicke vedy. – [Electronic version]. – On line – http://www.rusnauka.com/15_EISN_2017/Pedagogica/5_225648.doc.htm | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16542 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to the peculiarities and key underlying principles of assessment which are used to encourage students to become better language learners. The advantages of peer assessment and self-assessment are considered. It is emphasized that self-assessment and peer assessment motivate students to become autonomous learners | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | assessment | en_US |
dc.subject | peer assessment | en_US |
dc.subject | self-assessment | en_US |
dc.subject | learner autonomy | en_US |
dc.subject | learning process | en_US |
dc.title | The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Агаджанова Р.М..pdf | 95,55 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.