Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorUrazova S. V.-
dc.date.accessioned2017-06-20T09:54:16Z-
dc.date.available2017-06-20T09:54:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationUrazova S. V. Approaches to Defining Students’ Information Literacy Level / S.V. Urazova // Pedagogika. Nowoczesne Badania Podstawowe I Stosowane, 29.04.2017 - 30.04.2017, Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», - 2017 – с. 53-57en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16805-
dc.description.abstractThe notion of information literacy was studied and compared with the notion of information culture. Basic skills characteristic of the information literate person were distinguished. The role of information communication technologies (ICT) introduction as a means of obtaining and processing information necessary to form the information society was defined. The factors that can enhance students’ information literacy as well as facilitate its further diagnostics were determined and analyzed.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectinformation literacyen_US
dc.subjectinformation communication technologiesen_US
dc.subjectinformation cultureen_US
dc.subjectdata miningen_US
dc.subjectinformation processingen_US
dc.titleApproaches to Defining Students’ Information Literacy Levelen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Уразова_Information Literacy.pdf317,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.