Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоюда В. О.-
dc.contributor.authorКоюда В. А.-
dc.contributor.authorKoyuda V. A.-
dc.date.accessioned2017-06-27T08:46:59Z-
dc.date.available2017-06-27T08:46:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКоюда В. О. Маркетингові інформаційні системи підприємства / В. О. Коюда / Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матер. міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. – Х. : Видавець ФОП Панов А. М., 2017. – С. 186-188.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16935-
dc.description.abstractРозглянуті питання інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства для вирішення поточних і перспективних завдань на основі найбільш вживаних у практиці інформаційних продуктів з виокремленими недоліками й перевагами та спрямованості застосування на основі сучасних технологіях.en_US
dc.description.abstractРассмотрены вопросы информационного обеспечения маркетинговой деятельности и предприятия для решения текущих и перспективных заданий на основе наиболее употребляемых в практике информационных продуктов с выделенными недостатками и преимуществами и направленности применения на основе современных технологиях.en_US
dc.description.abstractThe problems of information support of enterprise marketing activities to address current and future tasks on the basis of the most used in the practice of information products singled out advantages and disadvantages of the use and direction based on modern technologies.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectІнформаційне забезпеченняen_US
dc.subjectінформаційні системиen_US
dc.subjectфункції маркетингуen_US
dc.subjectинформационное обеспечениеen_US
dc.subjectинформационные системыen_US
dc.subjectфункции маркетингаen_US
dc.subjectinformation managementen_US
dc.subjectinformation systemsen_US
dc.subjectmarketing functionsen_US
dc.titleМаркетингові інформаційні системи підприємстваen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые информационные системы предприятияen_US
dc.title.alternativeMarketing information systemen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Коюда (1).pdf277,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.