Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорох А. Ю.-
dc.date.accessioned2017-08-30T13:31:35Z-
dc.date.available2017-08-30T13:31:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationBorokh A. Some peculiarities of e-commerce / A. Borokh // Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Наукові розробки: перспективи 21 сторіччя». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – с. 64 – 67.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17565-
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу важности электронной торговли для современного бизнеса. Приведено определение термина “электронная торговля” и проанализированы её особенности. В статье рассмотрены различия между электронной и традиционной торговлей.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectэлектронная торговляen_US
dc.subjectтрадиционная торговляen_US
dc.subjectстратегия розничной торговли и продажen_US
dc.subjectкатегории электронной торговлиen_US
dc.subjectинтернет-магазинen_US
dc.titleОсобенности электронной торговлиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борох А..pdf320,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.