Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorМірошникова Є. Д.-
dc.contributor.authorХристенко М. Ю.-
dc.date.accessioned2018-02-15T08:49:22Z-
dc.date.available2018-02-15T08:49:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів / О. В. Птащенко, Є. Д. Мірошникова, М. Ю. Христенко // Науковий економічний журнал «ВІСНИК БЕРДЯНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕСУ». – Бердянськ, БУМБ, 2017. – Вип. 2(38)’2017. – С. 47-49.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18374-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні аспекти застосування інтернет-технологій в сфері освіти. Аналізуються основні чинники, що визначають використання інтернет-технологій ВНЗ в якості маркетингового засобу. Дана характеристика основних інструментів інтернет-технологій, через які можливе просування освітніх послуг ВНЗ.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетинг освітніх послугen_US
dc.subjectінтернет комунікаціїen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectінтернет-порталen_US
dc.subjectвеб-сайтen_US
dc.titleІнтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко 2.pdf309,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.