Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorТер-Карапетянц Ю. М.-
dc.date.accessioned2018-06-26T09:54:10Z-
dc.date.available2018-06-26T09:54:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освіти / О. В. Птащенко, Ю. М. Тер-Карапетянц // Науковий фаховий журнал «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, сер. «Економічні науки». – К.: КНУТД, 2018. - № 1(119). – С. 8-16.uk
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19096-
dc.description.abstractУспішний розвиток підприємництва серед безробітних має передбачати і ефективну державну підтримку тих громадян, які бажають відкрити власну справу, створення сприятливих умов, у тому числі і належної фінансово-кредитної, податкової політики тощо. Водночас за нестабільного законодавства щодо малого та середнього бізнесу, високого до останнього часу податкового тиску, невизначеності щодо напрямів розвитку підприємництва, результативність професійного навчання безробітних з підприємницької діяльності залишається незначною. Саме тому у роботі представлено огляд вікового безробіття та зроблено аналіз тенденцій сьогоднішнього ринку праці з боку впровадження технологій професійного навчання безробітних. Також представлено на основі аналізу визначено, що сучасні технології настільки швидко змінюють світ, що для комфортного та безпечного життя в ньому потрібні абсолютно нові спеціальності та професії. За такої складної ситуації на ринку праці слід звернути увагу на новітні технології в сфері освіти, формування маркетингу освіти та впровадження освітянських програм націлених на формування нових навичок та компетентностей у працездатного населення України. Саме тому, слід зазначити, що на теперішній час становлення освітянської послуги та впровадження прогресивних маркетингових технологій в освіті, освіта стала являти собою зростаючу та перспективну галузь економіки, яка з кожним роком збільшує обсяг попиту і пропозиції на освітні послуги. Отже, сучасний ринок освітніх послуг як сфера суспільної діяльності найбільше потребує засобів масової інформації для встановлення і підтримки постійних зв’язків між його суб’єктами. Сьогодні сучасний ЗВО неможливо уявити без опосередкованих форм спілкування і спеціальних засобів зв’язку між різними його суб’єктами.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.subjectринок праціuk
dc.subjectпопит та пропозиція ринку праціuk
dc.subjectбезробіттяuk
dc.subjectпрофесійне навчання безробітнихuk
dc.titleПрофесійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко О.В.. Тер-Карапетянц Ю.М..pdf228,98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.