Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZelenska O. M.-
dc.contributor.authorSilichova T. V.-
dc.contributor.authorStiepanova K. V.-
dc.contributor.authorЗеленська О. М.-
dc.contributor.authorСілічова Т. В.-
dc.contributor.authorСтєпанова К. В.-
dc.contributor.authorЗеленская Е. Н.-
dc.contributor.authorСиличева Т. В.-
dc.contributor.authorСтепанова Е. В.-
dc.date.accessioned2018-07-13T11:06:31Z-
dc.date.available2018-07-13T11:06:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationZelenska O. M. Some peculiarities and issues of monitoring learning process at higher educational institutions / O. M. Zelenska, T. V. Silichova, K. V. Stiepanova // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. - Київ: Видавничій центр КНЛУ, 2018. - Вип. 57. - С. 62-69.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19255-
dc.description.abstractThe article considers the main approaches to the problem of monitoring the quality of the educational process in Ukrainian higher educational institutions, emphasizes the importance and need for further research in this direction in the light of increasing competition in the world market of educational services. Based on the analysis of research literature and own pedagogical experience, further improvement of the quality of the educational process at all its levels. У статті розглядаються основні підходи до проблеми моніторингу якості навчального процесу в українських вищих навчальних закладах, висвітлено важливість та необхідність подальшого дослідження у цьому напрямку у світлі зростаючої конкуренції на світовому ринку освітніх послуг. На підставі аналізу дослідницької літератури та власного педагогічного досвіду є сформованими основні напрями в галузі подальшого вдосконалення якості навчального процесу на всіх його рівнях. В статье рассматриваются основные подходы к проблеме мониторинга качества образовательного процесса в украинских высших учебных заведениях, подчеркивается важность и необходимость дальнейшего исследования в этом направлении в свете усиливающейся конкуренции на мировом рынке образовательных услуг. На основе анализа исследовательской литературы и собственного педагогического опыта сформированы основные направления в области дальнейшего совершенствования качества образовательного процесса на всех его уровнях.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectmethods of monitoringuk
dc.subjectmonitoring scaleuk
dc.subjecteducational programuk
dc.subjectstandardsuk
dc.subjecteducational process qualityuk
dc.subjectlevel of educationuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectметоди моніторингуuk
dc.subjectшкала моніторингуuk
dc.subjectосвітня програмаuk
dc.subjectстандартиuk
dc.subjectякість освітнього процесуuk
dc.subjectрівень освітиuk
dc.subjectучебный процессuk
dc.subjectметоды мониторингаuk
dc.subjectшкала мониторингаuk
dc.subjectобразовательная программаuk
dc.subjectстандартыuk
dc.subjectкачество образовательного процессаuk
dc.subjectуровень образованияuk
dc.titleSome peculiarities and issues of monitoring learning process at higher educational institutionsuk
dc.title.alternativeДекотрі питання та особливості контролю процесу навчання у вищих навчальних закладахuk
dc.title.alternativeНекоторые вопросы и особенности контроля процесса обучения в высших учебных заведенияхuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕММ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зеленская, Силичова, Степанова_стаття.pdf288,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.