Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorКошарна В. В.-
dc.contributor.authorСтанкова А. О.-
dc.date.accessioned2018-08-15T10:36:55Z-
dc.date.available2018-08-15T10:36:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна, А. О. Станкова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні: зб. статей за матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 29 березня 2018 р. – К.: Київський національний університет технологій та дизайну, 2018. – С. 297-300.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19392-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано основні маркетингові інструменті, які використовуються для просування високотехнологічної продукції. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для просування.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectвисокотехнологічна продукціяuk
dc.subjectмаркетинг високих технологійuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.titleВикористання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
297-300-Птащенко+Станкова+Кошарна-П-3.pdf157,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.