Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVovk K.-
dc.contributor.authorВовк К. М.-
dc.contributor.authorВовк Е. М.-
dc.date.accessioned2018-08-20T08:16:08Z-
dc.date.available2018-08-20T08:16:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationVovk K. The event tourism as a component part of brand development strategy in Ukraine / K. Vovk // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 27 квітня 2018 р. - С. 841-844.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19406-
dc.description.abstractConsidered event tourism as a factor in creating a brand territory. An analysis was carried out on the implementation of the territory development strategy through a complex of events based on the existing cultural venture. The creation of the brand of Ukraine "Ukraine - the Country of Scientists" was proposed. Розглянуто подієвий туризм як чинник створення бренду території. Проведено аналіз щодо впровадження стратегії розвитку території через комплекс подієвих заходів на базі вже існуючого культурного потенціалу. Запропоновано створення бренду України «Україна – країна науковців». Рассмотрен событийный туризм как фактор создания бренда территории. Проведен анализ по внедрению стратегии развития территории через комплекс событийных мероприятий на базе уже существующего культурного потенциала. Предложено создание бренда Украины «Украина - страна ученых».uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectevent tourismuk
dc.subjectstrategy developmentuk
dc.subjectcultural potentialuk
dc.subjectbrand ofterritoryuk
dc.subjectподієвий туризмuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectкультурній потенціалuk
dc.subjectбренд територіїuk
dc.subjectсобытийный туризмuk
dc.subjectстратегия развитияuk
dc.subjectкультурной потенциалuk
dc.subjectбренд территорииuk
dc.titleThe event tourism as a component part of brand development strategy in Ukraineuk
dc.title.alternativeПодієвий туризм як складова частина стратегії розвитку бренда в Україніuk
dc.title.alternativeСобытийный туризм как составная часть стратегии развития бренда в Украинеuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5(1) Вовк К.М. The event tourism as a component part of brand development strategy in UkraineArticle_Vovk K.M..pdf168,85 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.