Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19566
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Давидова Ж. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-12T07:59:56Z | - |
dc.date.available | 2018-09-12T07:59:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Давидова Ж. В. Парадигмальний аспект дослідження проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ / Ж. В. Давидова // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». – Покровськ, 2018. – №. 1 (22). – С. 44-47. | uk |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19566 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено парадигмальний аспект проблеми формування інформаційної компетентності студентів. Проаналізовано сутність поняття «парадигма». Теоретично обґрунтовано основи для виокремлення науково-педагогічних парадигм. Розглянуто традиційні парадигми педагогічної науки – знаннєва, гуманістична та культурологічна. Доведено, що інформаційна парадигма має бути домінуючим підґрунтям сучасної освіти для підготовки високо кваліфікованих фахівців в умовах інформаційного суспільства. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | парадигма | uk |
dc.subject | знаннєва парадигма | uk |
dc.subject | гуманістична парадигма | uk |
dc.subject | культурологічна парадигма | uk |
dc.subject | інформаційна парадигма | uk |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk |
dc.title | Парадигмальний аспект дослідження проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Давидова Ж.В..pdf | 441,83 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.