Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидова Ж. В.-
dc.date.accessioned2018-09-12T07:59:56Z-
dc.date.available2018-09-12T07:59:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДавидова Ж. В. Парадигмальний аспект дослідження проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ / Ж. В. Давидова // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». – Покровськ, 2018. – №. 1 (22). – С. 44-47.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19566-
dc.description.abstractУ статті досліджено парадигмальний аспект проблеми формування інформаційної компетентності студентів. Проаналізовано сутність поняття «парадигма». Теоретично обґрунтовано основи для виокремлення науково-педагогічних парадигм. Розглянуто традиційні парадигми педагогічної науки – знаннєва, гуманістична та культурологічна. Доведено, що інформаційна парадигма має бути домінуючим підґрунтям сучасної освіти для підготовки високо кваліфікованих фахівців в умовах інформаційного суспільства.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.subjectзнаннєва парадигмаuk
dc.subjectгуманістична парадигмаuk
dc.subjectкультурологічна парадигмаuk
dc.subjectінформаційна парадигмаuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.titleПарадигмальний аспект дослідження проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давидова Ж.В..pdf441,83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.