Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаляничка Є. М.-
dc.date.accessioned2018-09-13T11:18:50Z-
dc.date.available2018-09-13T11:18:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПаляничка Є. М. Сучасні засоби маркетингу в конкурентній боротьбі промислових підприємств / Є. М. Паляничка // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 281–285.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19605-
dc.description.abstractВизначений зміст та сутність конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингово-орієнтованого підходу. В роботі наведені основні складові управління конкурентоспроможністю підприємства. Проаналізовані показники, що впливають на конкурентоспроможність продукції. На основі проведеного дослідження запропоновані процедури які мають включати сучасні засоби маркетингу.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectзасоби маркетигуuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.titleСучасні засоби маркетингу в конкурентній боротьбі промислових підприємствuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паляничка_281.pdf314,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.