Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOmarov E. Sh.-
dc.contributor.authorОмаров Е. Ш.-
dc.contributor.authorОмаров Э. Ш.-
dc.date.accessioned2018-09-20T11:40:59Z-
dc.date.available2018-09-20T11:40:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationOmarov E. Factors influencing consumer behaviour in retail / E. Omarov // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 29-30 березня 2018 р. — Х.: Вид-во «НТМТ», 2018. — С. 32–34.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19726-
dc.description.abstractPaper deals with the problems of studying the behaviour of consumers on the market and covers the main factors influencing consumer behaviour in retail trade taking into account the analysis of basic needs. In addition, present paper highlights some consumer groups and studies their characteristics. Робота присвячена проблемам вивчення поведінки споживачів на ринку та охоплює основні чинники, що впливають на поведінку споживачів у роздрібній торгівлі з урахуванням аналізу основних потреб. Крім того, у тезах висвітлюються деякі групи споживачів та вивчаються їх характеристики. Работа посвящена проблемам изучения поведения потребителей на рынке и охватывает основные факторы, влияющие на поведение потребителей в розничной торговле с учетом анализа основных потребностей. Кроме того, в тезисах освещаются некоторые группы потребителей и изучаются их характеристики.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectretailuk
dc.subjectconsumer behaviouruk
dc.subjectconsumer needsuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectпотреби споживачівuk
dc.subjectрозничная торговляuk
dc.subjectповедение потребителейuk
dc.subjectпотребности потребителейuk
dc.titleFactors influencing consumer behaviour in retailuk
dc.title.alternativeЧинники, що впливають на поведінку споживачів у роздрібній торгівліuk
dc.title.alternativeФакторы, влияющие на поведение потребителей в розничной торговлеuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Omarov.pdf279,95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.