Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.date.accessioned2018-10-16T12:36:33Z-
dc.date.available2018-10-16T12:36:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесі / Т. В. Шталь, Н. В. Проскурніна // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу: зб. матер. всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 26 квітня 2018 р. – С. 126-128.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19859-
dc.description.abstractПроаналізовано можливість використання цифрових каналів і інструментів просування товару, що дозволяє торговельним компаніям наростити свою присутність на нових ринках з меншими витратами в порівнянні з традиційними методами просування. Узагальнені цифрові канали, інструменти та технології, що впливають на ефективність маркетингової стратегії просування продукції торговельного підприємства на світовому ринку.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectсвітова торгівляuk
dc.subjectdigital-маркетингuk
dc.subjectмаркетингова стратегія просування продукціїuk
dc.titleDigital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.