Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилов В. П.-
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorПушкарь А. И.-
dc.contributor.authorGavrilov V. P.-
dc.contributor.authorPushkar O. I.-
dc.date.accessioned2018-11-12T13:09:45Z-
dc.date.available2018-11-12T13:09:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРобоча програма навчальної дисципліни «Цифрові технології в сфері реклами та PR» для студентів спеціальності 061 «Журналістика» [Електронний ресурс] / укл. В. П. Гаврилов, О. І. Пушкар. – Х.: Вид-во ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 12 с.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19968-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, лабораторних занять та самостійної роботи, матеріали для закріплення знань (самостійну роботу, контрольні запитання), методичні рекомендації щодо оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030302 "Реклама і звя'зки з громадськістю". Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций, лабораторных занятий и самостоятельной работы, материалы для закрепления знаний (самостоятельную работу, контрольные вопросы), методические рекомендации по оценке знаний студентов, профессиональные компетентности, которыми должен обладать студент после изучения дисциплины. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030302 "Реклама и связи с общественностью". The thematic plan of the discipline and its content by modules and topics are presented. Plans for lectures, laboratory studies and independent work, materials to consolidate knowledge (independent work, test questions), guidelines for assessing students' knowledge, and professional competencies that a student should have after studying the discipline are placed. Recommended for students training areas 6.030302 "Advertising and Public Relations".uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectінформаційні системи в рекламіuk
dc.subjectрекламне агенствоuk
dc.subjectрекламоносії в Інтернетuk
dc.subjectрекламні банериuk
dc.subjectрекламні сайтиuk
dc.subjectрекламна компаніяuk
dc.subjectреклама в RSSuk
dc.subjectреклама в блогахuk
dc.subjectконтекстна рекламаuk
dc.subjectинформационные системы в рекламеuk
dc.subjectрекламное агенствоuk
dc.subjectрекламоносители в Интернетuk
dc.subjectрекламные банерыuk
dc.subjectрекламные сайтыuk
dc.subjectрекламная компанияuk
dc.subjectконтекстная рекламаuk
dc.subjectadvertising information systemsuk
dc.subjectadvertising agencyuk
dc.subjectadvertising on the Internetuk
dc.subjectadvertising bannersuk
dc.subjectadvertising sitesuk
dc.subjectadvertising campaignuk
dc.subjectadvertising in RSSuk
dc.subjectadvertising on blogsuk
dc.subjectcontextual advertisinguk
dc.titleРобоча програма навчальної дисципліни «Цифрові технології в сфері реклами та PR» для студентів спеціальності 061 «Журналістика»uk
dc.title.alternativeРабочая программа учебной дисциплины «Цифровые технологии в сфере рекламы и PR» для студентов специальности 061 «Журналистика»uk
dc.title.alternativeWorking program of the discipline "Digital technologies in the sphere of advertising and PR" for students of specialty 061 "Journalism"uk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-РПНД-Гаврилов В.П., Пушкар О.І.pdf145,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.