Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНегунов О. В.-
dc.date.accessioned2013-01-28T09:04:00Z-
dc.date.available2013-01-28T09:04:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНегунов О.В. Бренд та брендинг у сучасному маркетингу / О.В. Негунов // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 125 - 126en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2013-
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти розвитку сучасних інструментів брендингу та сучасний погляд на створення стійкого бренда підприємства на ринку. Проаналізовано категоріальний базис розглянутого питання та визначено основні його складові у сучасному їх трактуванні.en_US
dc.description.abstractРассмотрены основные аспекты развития современных инструментов брен-динга и современный взгляд на создание устойчивого бренда предприятия на рынке. Проанализирован категориальный базис рассматриваемого вопроса и определены основные его составляющие в современной их трактовке.en_US
dc.description.abstractThe basic aspects of contemporary branding instruments and modern view of creating a sustainable brand on the market are considered. Categorical basis of the issue is analysed and the core of its components in their modern interpretation is defined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectбрендингові інструментиen_US
dc.subjectторгівельна маркаen_US
dc.titleБРЕНД ТА БРЕНДИНГ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138en_US
Appears in Collections:№ 18



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.