Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврильченко О. В.-
dc.contributor.authorГаврильченко Е. В.-
dc.contributor.authorHavrylchenko O. V.-
dc.date.accessioned2019-02-12T13:13:22Z-
dc.date.available2019-02-12T13:13:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГаврильченко О. В. Моделювання прийняття управлінських рішень щодо оцінки та аналізу якості продукції підприємства / О. В. Гаврильченко // «Інтелект ХХІ». – 2018. – Вип. 3. – С. 48–51.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20420-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність управління витратами на забезпечення якості продукції підприємства. В ході теоретичного аналізу обраної проблематики визначено, що в сучасних умовах господарювання підприємства будуть продовжувати активно шукати нові шляхи зниження витрат на якість без шкоди корисним властивостям самої продукції, що зумовлює необхідність прийняття відповідних управлінських рішень. Розглянуто сутність та зміст витрат на якість продукції. Побудовано модель залежності темпів росту товарної продукції від частки витрат, спрямованих на підвищення якості продукції. На підставі побудованої моделі доведено, що з метою розширення товарної продукції підприємства необхідно більше уваги приділяти управлінню якістю продукції шляхом збільшення частки витрат, спрямованих на підвищення якості продукції. Обоснована необходимость управления затратами на обеспечение качества продукции предприятия. В ходе теоретического анализа выбранной проблематики определено, что в современных условиях хозяйствования предприятия будут продолжать активно искать новые пути снижения затрат на качество без ущерба полезным свойствам самой продукции, что обусловливает необходимость принятия соответствующих управленческих решений. Рассмотрены сущность и содержание затрат на качество продукции. Построена модель зависимости темпов роста товарной продукции от доли расходов, направленных на повышение качества продукции. На основании построенной модели доказано, что с целью расширения товарной продукции предприятия необходимо больше внимания уделять управлению качеством продукции путем увеличения доли расходов, направленных на повышение качества продукции. The necessity of managing expenses for ensuring the quality of products of the enterprise is substantiated. During the theoretical analysis of the chosen problem, it is determined that under current conditions of enterprise management, enterprises will continue to actively search for new ways to reduce costs for quality without compromising the useful properties of the product itself, which necessitates the adoption of appropriate managerial decisions. The essence and content of expenses for quality of products are considered. The model of the dependence of the growth rate of commercial products on the share of expenses aimed at improving the quality of products is constructed. On the basis of the constructed model it is proved that in order to expand the marketable products of the enterprise it is necessary to pay more attention to the quality management of products by increasing the share of expenses aimed at improving the quality of products.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectуправлінські рішенняru_RU
dc.subjectмоделювання управлінських рішеньru_RU
dc.subjectякість продукціїru_RU
dc.subjectаналіз якості продукціїru_RU
dc.subjectвитрати на якість продукціїru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectуправленческие решенияru_RU
dc.subjectмоделирование управленческих решенийru_RU
dc.subjectкачествоru_RU
dc.subjectанализ качества продукцииru_RU
dc.subjectзатраты на качество продукцииru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.subjectmanagerial decisionsru_RU
dc.subjectmodeling of managerial decisionsru_RU
dc.subjectquality of productsru_RU
dc.subjectanalysis of product qualityru_RU
dc.subjectcosts for product qualityru_RU
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseru_RU
dc.titleМоделювання прийняття управлінських рішень щодо оцінки та аналізу якості продукції підприємстваru_RU
dc.title.alternativeМоделирование принятия управленческих решений по оценке и анализу качества продукции предприятияru_RU
dc.title.alternativeModeling the adoption of managerial decisions on the assessment and analysis of the quality of the enterprise productsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврильченко_стаття_Інтелект ХХІ.pdf551,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.