Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChekhratova O. A.-
dc.date.accessioned2019-03-13T10:32:39Z-
dc.date.available2019-03-13T10:32:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationChekhratova O. Learner autonomy and its levels in professional studies / O. Chekhratova // Механізми, стратегії, моделі та технології управління економічними системами за умов інтеграційних процесів: теорія, методологія, практика: матер. V ювілейної міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 жовтня 2018 р., м. Мукачево. – Хмельницький, 2018. – С. 260-261.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20566-
dc.description.abstractDeveloping learner autonomy is one of the key elements of modern system of education, especially in professional studies. It is vital to understand the levels of learner autonomy in order to understand the students’ needs better and to organize the educational process better.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectlearner autonomyru_RU
dc.subjectlevel of learner autonomyru_RU
dc.subjectprofessional studiesru_RU
dc.titleLearner autonomy and its levels in professional studiesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чехратова. Тези_2.pdf95,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.