Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSigaieva T. E.-
dc.contributor.authorСігаєва Т. Є.-
dc.contributor.authorСигаева Т. Е.-
dc.date.accessioned2019-05-16T12:46:40Z-
dc.date.available2019-05-16T12:46:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationMarketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) level [Electronic edition] / comp. T. Sigaieva. – Kharkiv: S. Kuznets KhNUE, 2019. – 10 p.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21087-
dc.description.abstractThe structural-logical scheme of the study of the discipline, the competence and results of studying in the discipline, its contents by modules and themes, the order of evaluation of the results of training are given. Recommended for all specialties of the second (master's) level. Подано структурно-логічна схема вивчення навчальної дисципліни, компетентності та результати навчання за дисципліною, її зміст за модулями й темами, порядок оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Подано структурно-логическая схема изучения учебной дисциплины, компетентности и результаты обучения по дисциплине, ее содержание по модулям и темам, порядок оценки результатов обучения. Рекомендовано для всех специальностей второго (магистерского) уровня.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.subjectsystemru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectinnovative productru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінноваціяru_RU
dc.subjectсистемаru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectінноваційний продуктru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectинновационный продуктru_RU
dc.titleMarketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) levelru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг инноваций: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.РПНД_Маркетинг_інновацій.pdf438,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.