Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.contributor.authorПасько М. И.-
dc.contributor.authorPasko M. I.-
dc.date.accessioned2019-06-12T12:21:26Z-
dc.date.available2019-06-12T12:21:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПасько М. І. Вибір марочної політики сучасного підприємства [Електронне видання] / М. І. Пасько // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. – Х. : Вид. ФОП Панов А. М., 2019. – С. 109-111.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21321-
dc.description.abstractРозглянуті теоретично-прикладні аспекти використання марочної політики підприємствами через економічний розвиток та міжнародне співробітництво щодо взаємного визнання товарних знаків. Рекомендується обґрунтовувати вибір марочної політики для кожного конкретного підприємства згідно відокремлених передумов. Вибір потребує урахування переваг і недоліків розглянутих шістнадцяти різновидів марочної політики, результати аналізу стану справ, визначеної мети та пріоритетність завдань. Рассмотрены теоретически-прикладные аспекты использования марочной политики предприятиями через экономическое развитие и международное сотрудничество относительно взаимного признания товарных знаков. Рекомендуется обосновывать выбор марочной политики каждого конкретного предприятия в соответствии выделенных предпосылок. Выбор требует учета преимуществ и недостатков рассмотренных шестнадцати разновидностей марочной политики, результатов анализа состояния дел, определенной цели и приоритетности задач. Theoretical and applied aspects of the use of brand policy by enterprises through economic development and international cooperation regarding the mutual recognition of trademarks are considered. It is recommended to justify the choice of brand policy of each particular enterprise in accordance with the selected prerequisites. The choice requires taking into account the advantages and disadvantages of the sixteen varieties of brand policy, the results of the analysis of the state of affairs, a specific goal and the priority of tasks.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбагатомарочна політикаru_RU
dc.subjectкомплекс взаємодійru_RU
dc.subjectочікувана вигодаru_RU
dc.subjectторгова маркаru_RU
dc.subjectфункціїru_RU
dc.subjectмногомарочная политикаru_RU
dc.subjectкомплекс взаимодействийru_RU
dc.subjectожидаемая выгодаru_RU
dc.subjectторговая маркаru_RU
dc.subjectфункцииru_RU
dc.subjectmulti-brand policyru_RU
dc.subjectset of interactionsru_RU
dc.subjectexpected profitru_RU
dc.subjecttrademarkru_RU
dc.subjectfunctionsru_RU
dc.titleВибір марочної політики сучасного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeВыбор марочной политики современного предприятияru_RU
dc.title.alternativeThe choice of brand policy of the enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько М.І._Вибір марочної політики підприємства.pdf366,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.