Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMyronova O. M.-
dc.contributor.authorМиронова О. М.-
dc.contributor.authorМиронова О. Н.-
dc.date.accessioned2019-09-24T11:45:45Z-
dc.date.available2019-09-24T11:45:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationMyronova O. M. The new product introduction process as a managerial activity / O. M. Myronova // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. — Х.: ФОП Панов А.М., 2019. — С. 33–36.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21669-
dc.description.abstractIn the paper key recommendations for success of new product introduction are considered. The phase gate system of the new product introduction process is considered. It is justified that phase gate system keeps management apprised of the project progress and assures all activities. У тезах розглянуто ключові рекомендації для успішного впровадження нового продукту. Розглянуто систему фазових воріт у процесі впровадження нового продукту. Обґрунтовано, що система фазових воріт дозволяє керівництву отримувати інформацію про хід виконання проекту та контролювати всі види діяльності. В тезисах рассмотрены ключевые рекомендации для успешного внедрения нового продукта. Рассмотрена система фазовых ворот в процессе внедрения нового продукта. Обосновано, что система фазовых ворот позволяет руководству получать информацию о ходе выполнения проекта и контролировать все виды деятельности.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectnew productru_RU
dc.subjectnew product introductionru_RU
dc.subjectphase gate systemru_RU
dc.subjectfeasibilityru_RU
dc.subjectvalidityru_RU
dc.subjectновий продуктru_RU
dc.subjectвпровадження нового продуктуru_RU
dc.subjectсистема фазових ворітru_RU
dc.subjectдоцільністьru_RU
dc.subjectобґрунтованістьru_RU
dc.subjectновый продуктru_RU
dc.subjectвнедрение нового продуктаru_RU
dc.subjectсистема фазовых воротru_RU
dc.subjectцелесообразностьru_RU
dc.subjectобоснованностьru_RU
dc.titleThe new product introduction process as a managerial activityru_RU
dc.title.alternativeПроцес впровадження нового продукту як управлінська діяльністьru_RU
dc.title.alternativeПроцесс внедрения нового продукта как управленческая деятельностьru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myronova.pdf270,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.