Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21689
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черниш Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-25T08:51:32Z | - |
dc.date.available | 2019-09-25T08:51:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Черниш Л. М Інтерактивні технології навчання як мотивація для вивчення іноземної мови / Л.М. Черниш // Тези доповідей міжуніверситетського наук.-практ. семінару «Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти» 16.04.2019 р. м.Харків: ХЮА – С. 179-183. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21689 | - |
dc.description.abstract | Стаття висвітлює особливості застосування інтерактивних технологій навчання як мотивацію до вивчення іноземної мови й обґрунтувує необхідність їх використання. Інтерактивне навчання дає змогу значно збільшити процес засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свідомість студентів, але й на дії, практику. Кооперативне навчання дає можливість вирішити відразу декілька завдань: розвиває комунікативні вміння й навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатися до думки кожного. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | інтерактивні технології навчання | ru_RU |
dc.subject | кооперативне навчання | ru_RU |
dc.subject | мозковий штурм | ru_RU |
dc.subject | круглий стіл | ru_RU |
dc.title | Інтерактивні технології навчання як мотивація для вивчення іноземної мови | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черныш статья 1.pdf | 589,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.