Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorUrazova S.-
dc.date.accessioned2019-09-25T13:17:23Z-
dc.date.available2019-09-25T13:17:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationUrazova S. Realization of the Communicative Cooperation Strategy at English Classes / S. Urazova // Science, Research, Development. Philology, Sociology and Culturology. Monografia Pokonferencyjna 29.04.2019- 30.04.2019 - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2019 – №16. – p. 50-55ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21698-
dc.description.abstractVerbal communication was distinguished as the unity of the information and communication components, which appears in the process of establishing and maintaining purposeful direct or indirect contact between people with the help of a language. The basic concept of the communication strategy and features of cooperative and non-cooperative strategies were studied. The peculiarities of communicative strategies of cooperation were analyzed within the pedagogical discourse. The basic tactics of the strategy of cooperation used in the pedagogical discourse to ensure the effectiveness of communication at English classed were distinguished.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectcommunication strategyru_RU
dc.subjectcooperation strategyru_RU
dc.subjectpedagogical discourseru_RU
dc.subjectcommunicative intentionru_RU
dc.subjectspeech actru_RU
dc.titleRealization of the Communicative Cooperation Strategy at English Classesru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-05--- s-страницы-1-2,5,47-52.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.