Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21772
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Laptiev V. I. | - |
dc.contributor.author | Лаптєв В. І. | - |
dc.contributor.author | Лаптев В. И. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-03T08:45:31Z | - |
dc.date.available | 2019-10-03T08:45:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Laptiev V. I. Integrated assessment of the human resources development level / V. I. Laptiev // Education, Law, Business : Collection of scientific articles. - Madrid, Spain, 2019. - Р. 10-13. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21772 | - |
dc.description.abstract | The article deals with current issues of evaluation of human resource development in terms of transformational change. The methodical approach to the integrated assessment of the level of human resources development is proposed. Components, sub-indices of the integral indicator are selected: educational, motivational, resulting. The particular indicators of evaluation for each component are substantiated. У статті розглядаються актуальні питання оцінки розвитку людських ресурсів в умовах трансформаційних змін. Запропоновано методичний підхід до інтегрованої оцінки рівня розвитку людських ресурсів. Виділено компоненти, субіндекси інтегрального показника: освітній, мотиваційний, результуючий. Обґрунтовані конкретні показники оцінки для кожного компонента. В статье рассматриваются актуальные вопросы оценки развития человеческих ресурсов в условиях трансформационных изменений. Предложен методический подход к интегрированной оценки уровня развития человеческих ресурсов. Выделены компоненты, субиндекса интегрального показателя: образовательный, мотивационный, результирующий. Обоснованы конкретные показатели оценки для каждого компонента. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.subject | human resource development | ru_RU |
dc.subject | methodical approach | ru_RU |
dc.subject | component | ru_RU |
dc.subject | educational | ru_RU |
dc.subject | motivational | ru_RU |
dc.subject | resulting sub-indices | ru_RU |
dc.subject | розвиток людських ресурсів | ru_RU |
dc.subject | методичний підхід | ru_RU |
dc.subject | компонентний | ru_RU |
dc.subject | навчальний | ru_RU |
dc.subject | мотиваційний | ru_RU |
dc.subject | результуючий підіндекси | ru_RU |
dc.subject | развитие человеческих ресурсов | ru_RU |
dc.subject | методический подход | ru_RU |
dc.subject | компонентный | ru_RU |
dc.subject | учебный | ru_RU |
dc.subject | мотивационный | ru_RU |
dc.subject | результирующий подиндексы | ru_RU |
dc.title | Integrated assessment of the human resources development level | ru_RU |
dc.title.alternative | Інтегрована оцінка рівня розвитку людських ресурсів | ru_RU |
dc.title.alternative | Интегрированная оценка уровня развития человеческих ресурсов | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (СЕ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лаптев_статья (2).pdf | 150,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.