Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоклонська Л. С.-
dc.date.accessioned2019-10-22T11:48:03Z-
dc.date.available2019-10-22T11:48:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПоклонська Л. С. Вплив репутації на діяльність кампанії / Л. С. Поклонська // Сучасні проблеми управління підприємствамит: теорія та практика: матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18–19 бер. 2019 р. : тези допов. - Х.: ФОП Панов А. М., 2019. – С. 142–143.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21889-
dc.description.abstractРозглянуто, які кроки необхідно зробити кампанії для побудови фундаменту іміджу і репутації. Проаналізовано основні контактні, цільові «репутаційні аудиторій впливу». Розглянуто основні етапи формування ділової репутації для організацій різних сфер діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectділова репутаціяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectнегативна ділова репутаціяru_RU
dc.subjectпозитивна ділова репутаціяru_RU
dc.subjectуправління діловою репутацієюru_RU
dc.titleВплив репутації на діяльність кампаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Поклонська.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.