Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗима О. Г.-
dc.contributor.authorПросяник О. П.-
dc.date.accessioned2019-10-28T10:36:12Z-
dc.date.available2019-10-28T10:36:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗима О. Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа / О. Зима, О. Просяник // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 321-322.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21934-
dc.description.abstractУ тезах представлені визначення поняття соціальних медіа та феномен маніпулятивності у дискурсі соціальних медіа. Проаналізовано вплив стереотипів і установок на поширеність стратегії добудовування комунікативної ситуації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherДІСА ПЛЮСru_RU
dc.subjectдискурсru_RU
dc.subjectсоціальні медіаru_RU
dc.subjectманіпулятивністьru_RU
dc.subjectвпливru_RU
dc.subjectкомунікативна ситуаціяru_RU
dc.titleМаніпулятивність у дискурсі соціальних медіаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.