Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорова Т. А.-
dc.contributor.authorМаслова Н. І.-
dc.date.accessioned2020-01-22T09:02:06Z-
dc.date.available2020-01-22T09:02:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБорова Т. А. Деякі аспекти управління процесом вивчення англійської мови студентами із залученням електронних технологій / Т. Борова, Н. Маслова // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Сер. «Педагогіка» Вип. 5 (9), 2018.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22349-
dc.description.abstractУ статті подаються результати аналізу застосування змішаних та електронних технологій навчання у процесі управління процесом вивчення англійської мови студентами ЗВО з урахуванням системи управління знаннями. Використовувався логіко-системний і структурно-функціональний аналіз наукової літератури. Зазначено важливість вивчення іноземної мови студентами ЗВО як загальної (універсальної) компетентності. Виявлено переваги застосування змішаних та електронних технологій навчання англійській мові студентам. Визначено основні форми електронного навчання у процесі вивчення англійської мови студентами ЗВО. Дано визначення таким поняттям: змішаний тип навчання, що має в основі мультимодельне навчання; інтерактивна модель навчання; «управління знаннями». Схарактеризовано основні інтерактивні методи навчання англійській мові. Досліджено, що розроблення методів «управління знаннями» підвищує основи управлінської діяльності і розглядається як науковий компонент управління не тільки з боку викладачів, а й самих студентів. Розглянуто електронний навчальний простір у межах єдиного інформаційно-освітного середовища. Подано визначення єдиному інформаційно-освітньому середовищу. Виокремлено освітні он-лайн інструменти, що складають віртуальне навчальне середовище. Проаналізовано методи, прийоми, технології організації освітньої діяльності, що спрямовані на застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Показані найвживані в освіті електронні технології навчання. Продемонстровано пріоритетність використання електронних технологій навчання англійській мові в інформаційному просторі. Проаналізовано он-лайн, традиційний та змішаний типи навчання. Визначено ролі викладача англійської мови при застосуванні змішаних та електронних технологій на занятті.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтерактивні технологіїru_RU
dc.subjectелектронні технологіїru_RU
dc.subjectзмішане навчанняru_RU
dc.subjectінформаційний простірru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.subjectанглійська моваru_RU
dc.subjectмодель навчанняru_RU
dc.subjectуправління знаннямиru_RU
dc.subjectвіртуальне навчальне середовищеru_RU
dc.titleДеякі аспекти управління процесом вивчення англійської мови студентами із залученням електронних технологійru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борова Маслова статья.pdf662,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.