Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко К. Ю.-
dc.contributor.authorФурса М. В.-
dc.date.accessioned2020-02-10T09:29:01Z-
dc.date.available2020-02-10T09:29:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВеличко К. Ю. Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках / К. Ю. Величко, М. В. Фурса // Фінансові механізми сталого розвитку України : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовт. 2019 р. – Х. : ХДУХТ, 2019. – С. 202–205.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22632-
dc.description.abstractЗазначається, що сучасна система управління збутом і розподілом базується на маркетингових дослідженнях та маркетингових комунікацій, що є основою всіх маркетингових дій. Найбільш поширеними шляхами збутової політики підприємства на практиці виступають: реалізація ефективного комплексу маркетингових комунікацій, удосконалення структури управління цим процесом та логічно побудована схема просування продукції підприємства. Авторами визначено, що без дієвої побудови маркетингових комунікаційних процесів неможлива успішна діяльність підприємства на зовнішньому конкурентному ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХДУХТru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectзбутова стратегіяru_RU
dc.subjectуправління збутомru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікаційru_RU
dc.titleІнтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринкахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Величко К.Ю., Фурса М.В..pdf884,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.