Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.contributor.authorМакарова Д. С.-
dc.date.accessioned2020-02-12T12:28:19Z-
dc.date.available2020-02-12T12:28:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємства / Н. В. Проскурніна, Д. С. Макарова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 352–355.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22660-
dc.description.abstractЯк свідчить світовий досвід економічної діяльності, жодне підприємство при плануванні своєї діяльності на довготривалу перспективу не може розраховувати на стабільність ринкової ситуації, а тому змушене постійно адаптуватися до постійних змін зовнішнього середовища, пристосовувати свої внутрішні можливості до зовнішніх умов. Своєю чергою, ці обставини обґрунтовують зростаючу потребу в достовірній і, головне, своєчасній інформації про розвиток бізнес-оточення підприємства, ефектив- ним засобом отримання якої є, власне, маркетингові дослідження.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.ru_RU
dc.subjectекспортна діяльність підприємтсваru_RU
dc.subjectмаркетинговий аналізru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.titleВикористання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проскурнина_Макарова.pdf321,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.