Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22928| Title: | Визначення ефективності імплементації концепції неперервної математичної підготовки в процес навчання майбутніх фахівців в галузі економіки і менеджменту |
| Authors: | Лебедєва І. Л. Норік Л. О. |
| Keywords: | компетентнісний підхід STEM-технологія неперервна математична підготовка наукова стаття як творче завдання рівень застосування математичного апарату |
| Issue Date: | 2020 |
| Citation: | Лебедєва І. Л. Визначення ефективності імплементації концепції неперервної математичної підготовки в процес навчання майбутніх фахівців в галузі економіки і менеджменту / І. Л. Лебедєва, Л. О. Норік // Фізико-математична освіта. - 2020. – Вип. 1(23). - С. 65-70. |
| Abstract: | Основою сучасної освітньої парадигми є математизація суспільних наук як складова концепції неперервної математичної підготовки фахівців. В ХНЕУ ім. С. Кузнеця одним із методів формування у студентів здібностей до використання математичного апарата в ході розв’язання завдань економічного спрямування є залучення їх до підготовки творчого завдання у вигляді наукової статті. Стаття присвячена визначенню відповідності між теоретичними знаннями щодо можливостей застосування математичних методів у ході дослідження студентами економічних процесів та явищ, і тим, в якій мірі вони використовують ці знання під час проведення наукових досліджень в межах дисциплін, що відповідають їх фаховим спрямуванням. Опрацьовано статті студентів за 2015 – 2017 роки, що були надруковані у одному з наукових видань ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Для оцінювання рівня використання математичного апарату було сформульовано певні критерії і відповідність статті кожному з цих критеріїв оцінено за п’ятибальною шкало. Для визначення того, чи є значущою різниця між середніми балами, що отримали роботи студентів різних років навчання, застосовано статистичний t-критерій Стьюдента. Аналіз статей студентів вказує на необхідність посилення міждисциплінарних зв’язків в процесі навчання. Розроблення інтегрованих робочих програм може стати ланцюгом між навчальними дисциплінами та забезпечити побудову цілісної системи навчання. |
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22928 |
| Appears in Collections: | Статті (ЕММ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2020_1-23-Lebedeva-Norik_FMO.pdf | 963,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.