Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.date.accessioned2020-05-22T09:07:05Z-
dc.date.available2020-05-22T09:07:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛаріна К. В. Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесу / К. В. Ларіна // Сучасні проблеми управління підприємства: теорія та практика – матеріали міжнар. науково-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р. - Харків–Торунь. – Х: ФОП Панов А.М., 2020. – С. 142-144.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22952-
dc.description.abstractРозкрито значущість та переваги соціальних мереж в контексті просування бізнесу. Розглянуто завдання присутності компаній в соціальних мережах. Наведено результати досліджень поведінки користувачів та їх мотиви присутності в соціальних мережах. Представлено рейтинг популярності різних соціальних мереж в Україні.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectмотиви та завдання присутності в соціальних мережахru_RU
dc.subjectрейтинг соціальних мережru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectФейсбукru_RU
dc.subjectІнстаграмru_RU
dc.subjectмаркетинг в соціальних мережахru_RU
dc.titleСоціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.